menu_open
Реєстрація / Вхід

Школа психологічної стійкості "Супергерої"

керівник
СТРЕЛЬКО
Юлія В'ячеславівна

Міжрегіональна Академія управління персоналом,  
психологія,

Школа психологічної стійкості «Супергерої» - це активний творчий простір з основами оволодіння ключовими психологічними компетентностями, який об'єднує дітей віком від 5 до 9 років.
В школі психологічної стійкості «Супергерої» діти опановують важливі навички через ігровий та навчальний вид діяльності.
На заняттях вихованці вчаться утримувати увагу, краще запам’ятовувати інформацію, усвідомлювати та розуміти свої емоції, розв'язувати конфлікти мирним шляхом, долати труднощі в навчанні та повсякденному житті, екологічно спілкуватися з однолітками та в колективі.
Навчання відбувається за типовою навчальною програмою з позашкільної освіти соціально-реабілітаційного напряму  «Світ у долоньках», затвердженою наказом Департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації від 12.09.2022 № 338/0/212-22.
Програма розрахована на 2 роки навчання. Метою програми є розвиток найважливіших психічних процесів та набуття дітьми психологічної стійкості.
Основні завдання програми полягають у формуванні таких компетентностей:
- інформаційно-мотиваційної: розширити знання дітей про наявність у людини позитивних та негативних емоцій та їхні фізичні прояви - мімічні, сенсорно-рухові, звукові; ознайомити з наслідками невміння адекватно виражати, передавати свої емоції ( на зразках художньої літератури);
- навчальної: навчити дітей розрізняти, розпізнавати та називати емоційні прояви, адекватно реагувати на стани інших людей, знаходити спільні рішення у конфліктних ситуаціях, активно ініціювати встановлення контактів з різними віковими групами людей;
- розвивальної: розвивати дрібну моторику рук, здатність усвідомлювати й адекватно виражати власні емоції, власну адекватну самооцінку, мовлення дитини як засіб спілкування, емпатію;
- виховної: виховувати доброзичливе ставлення до оточення, повагу до стану й інтересів інших людей, бажання взаємодіяти з іншими людьми;
- організаційно-психотерапевтичної: навчати знімати надмірне емоційне напруження,  скутість, збудження та тривожність; сприяти ауторелаксації вихованців, зняття психом’язового напруження; розвивати пам’ять, мислення, зосередженість, уяву, стійкість та концентрацію уваги, розвивати комунікабельність шляхом формування мовленнєвої компетентності, поширювати знання про навколишній світ, збагачувати активний словниковий запас.