Меню
Реєстрація / Вхід

Студія креативного дозвілля "Забава"

керівник
Горєлова
Юлія Володимирівна

КЗВО "Дніпропетровська академія неперервної освіти "Дніпропетровської обласної ради",
освітні педагогічні науки

Студія креативного дозвілля "Забава" — це унікальне місце, де ваша дитина зможе розкрити свій потенціал і знайти нових друзів. Наші заняття допомагають розвивати комунікативні навички, творчі здібності, впевненість у собі та лідерські якості. 

У нашій студії ми приділяємо увагу кожній дитині, враховуючи її індивідуальні потреби та таланти. Дружня та безпечна атмосфера допомагає дітям відчувати себе комфортно й упевнено, а регулярні виступи на сцені дозволяють подолати страх перед аудиторією і навчитися виражати свої емоції через акторську гру.

Вихованці "Забави" не просто займаються, вони створюють яскраві ігрові програми та свята, знаходять справжніх друзів і отримують незабутні емоції. 
Заняття в студії відбуваються за  авторською навчальною програмою "Навчальна програма ігротехників" (автори: Ю.В. Горєлова, Н.І. Зубанова), рекомендованою Міністерством освіти і науки України (лист МОН № 1/11-6202 від 11.06.2018), яка  передбачає 6 років навчання у групах початкового, основного та вищого рівнів.
 

Критерії оцінювання здобувачів освіти

Пізнавальна компетентність.
Рівень теоретичних знань про ігри та ігрові технології:
-    Початковий: вихованець поверхнево орієнтується в класифікації ігор та їх структурі.
-    Середній: вихованець знає основні види ігор, їх структуру та може пояснити, як вони впливають на взаємодію у групі.
-    Високий: вихованець глибоко розуміє різні види ігор, їх застосування та може самостійно класифікувати нові види ігор.

Практична компетентність.
Навички організації ігор:
-    Початковий: вихованець потребує постійної допомоги в організації ігор.
-    Середній: вихованець здатний частково самостійно організовувати гру, хоча потребує мінімального нагляду.
-    Високий: вихованець повністю самостійно організовує гру, продумує деталі, обирає відповідні методи.

Творча компетентність.
Здатність вирішувати нестандартні завдання:
-    Початковий: вихованець зазнає труднощів у вирішенні нових або творчих завдань.
-    Середній: вихованець може вирішити творче завдання за умови допомоги або додаткових інструкцій.
-    Високий: вихованець самостійно пропонує нестандартні рішення та проявляє ініціативу.

Культурна компетентність.
Ставлення до культурних традицій:
-    Початковий: вихованець має обмежене розуміння національних та світових традицій.
-    Середній: вихованець усвідомлює значення національних традицій, але може потребувати настанов.
-    Високий: вихованець активно виявляє зацікавленість у культурних традиціях, бере участь у відповідних заходах.

Соціальна компетентність.
Навички спілкування та командної роботи:
-    Початковий: вихованець неохоче бере участь у груповій роботі, має труднощі з взаємодією.
-    Середній: вихованець здатний працювати в групі, хоча час від часу потребує допомоги в комунікації.
-    Високий: вихованець впевнено працює в команді, виявляє лідерські якості, організовує спільну діяльність.


Форми оцінювання:

•    Спостереження за процесом гри (оцінка навичок взаємодії, комунікації та самостійності).
•    Творчі завдання (розробка сценаріїв ігор, проведення ігрових програм).
•    Самооцінка вихованців (оцінка власного прогресу та виявлення сильних і слабких сторін).
•    Портфоліо вихованця (збір і аналіз робіт, виконаних протягом року).

Формувальне оцінювання в студії креативного дозвілля "Забава" спрямоване на поступовий розвиток ключових компетентностей здобувачів освіти через практичні завдання, гру та творчі проєкти. Оцінювання відображає динаміку розвитку кожної дитини, її участь у групових і індивідуальних завданнях, а також її здатність до самостійної роботи та творчого підходу до завдань.

Чи хочете ви, щоб ваша дитина отримала найкраще? 
Запрошуємо вас приєднатися до студії креативного дозвілля "Забава" і стати частиною дружньої сім'ї творчих, талановитих і щасливих дітей!

Наш інстаграм