Меню
Реєстрація / Вхід

Творче об'єднання "Вибір"

керівник
КОВТУНЕНКО
Владислава Вікторівна

Харківська державна академія культури, 
менеджмент соціокультурної діяльності

Творче об'єднання "Вибір" дає можливість вихованцям самореалізуватися, визначити своє місце  в гуртку, класі, сім’ї та соціумі; на перший план виходить формування здатності у здобувачів освіти до соціальної успішності, самостійного прийняття і втілення рішень. 

Навчання проводиться за адаптованою навчальною програмою, розробленою на основі навчальних програм з позашкільної освіти соціально-реабілітаційного напряму: "Соціальна успішність" (автор К.О. Безрук, зареєстрованою у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам за №8.0017-2022) та «Альтернатива», схваленою для використання в закладах позашкільної освіти, лист ІМЗО від 27.12.2019 №22.1/12-Г-1227 (витяг з протоколу засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти науково-методичної ради з питань освіти МОН України від 23.12.2019 № 4).
Мета програми – формування та розвиток у здобувачів освіти soft skills  (м’яких, гнучких навичок), що дозволяють бути успішними незалежно від  специфіки діяльності чи напряму, який обере здобувач освіти; формування в  підлітків мислення успішної особистості, мотивації на досягнення успіху. 

Критерії оцінювання здобувачів освіти творчого об’єднання "Вибір":
1. Соціальна компетентність:
Початковий рівень: бере участь у групових завданнях, дотримується правил спілкування.
Середній рівень: висловлює свою думку, слухає інших, бере участь у дискусіях.
Високий рівень: ініціює співпрацю, вирішує конфлікти, бере участь у громадських проєктах.

2. Саморозвиток:
Початковий рівень: ставить прості цілі, планує невеликі завдання.
Середній рівень: визначає свої сильні сторони, працює над слабкостями.
Високий рівень: самостійно ставить цілі, розробляє плани розвитку, оцінює свої досягнення.

3. Критичне мислення:
Початковий рівень: вибирає інформацію з простих джерел, розпізнає очевидні факти.
Середній рівень: аналізує інформацію з різних джерел, визначає основні ідеї, захищає свою онлайн-безпеку.
Високий рівень: критично оцінює інформацію, виявляє упередження, формулює власну думку.

4​​​​. Креативність та інноваційність: 
Початковий рівень: дотримується стандартних підходів
Середній рівень: пропонує нестандартні ідеї, але потребує підказки.
Високий рівень: самостійно генерує оригінальні ідеї, впроваджує їх у практику.

5. Проблемне мислення:
Початковий рівень: вирішує прості задачі 
Середній рівень: аналізує проблему, пропонує кілька варіантів розв’язання.
Високий рівень: самостійно формулює проблему, розробляє стратегію її вирішення.

6. Емоційний інтелект та самосвідомість:
Початковий рівень: має базове розуміння своїх емоцій та емоцій інших.
Середній рівень: визнає свої емоції, але може мати труднощі з їхнім управлінням.
Високий рівень: демонструє високий рівень самосвідомості, ефективно керує своїми емоціями та емпатією до інших.

7. Адаптивність та гнучкість:
Початковий рівень: дотримується встановлених правил і процедур, не завжди адаптується до змін.
Середній рівень: готовий змінювати свою поведінку в залежності від ситуації, але може відчувати дискомфорт.
Високий рівень: легко адаптується до нових умов, демонструє гнучкість у мисленні та діях.