Лідер клуб "Соціальний навігатор"

керівник
КАЛІНІНА
Аліна Леонідівна
Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди,
психологія
Лідер клуб "Соціальний навігатор" — це простір для розвитку особистісних навичок, комунікації та емоційної грамотності. Вихованці гуртка отримують можливість вивчати основи психології, працювати над самооцінкою, навчатися ефективним стратегіям взаємодії з оточуючими та розвивати навички командної роботи. Програма включає інтерактивні заняття, тренінги, рольові ігри та обговорення актуальних соціальних тем, що сприяють формуванню впевненості та соціальної адаптації. Мета гуртка — допомогти вихованцям стати більш успішними в соціальному середовищі та покращити якість їхнього життя.
Навчання проводиться за типовою навчальною програмою з позашкільної освіти соціально-реабілітаційного напряму "Соціальна успішність" (автор К.О. Безрук), зареєстрованою у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам за №8.0017-2022
Мета програми – формування та розвиток у здобувачів освіти soft skills (м’яких, гнучких навичок), що дозволяють бути успішними незалежно від специфіки діяльності чи напряму, який обере здобувач освіти; формування в підлітків мислення успішної особистості, мотивації на досягнення успіху.
Критерії оцінювання здобувачів освіти лідер клубу "Соціальний навігатор":
1. Пізнавальна компетентність: вміння аналізувати інформацію, ставити запитання та шукати відповіді, формулювання власних думок; розвиток критичного мислення, вміння робити висновки на основі отриманих знань.
2. Практична компетентність: вміння застосовувати теоретичні знання на практиці; розвиток навичок планування, організації та виконання завдань.
3. Соціальна компетентність: вміння взаємодіяти з однолітками, дорослими та представниками громади, розуміння соціальних проблем та потреб; розвиток емпатії, толерантності і готовності до співпраці.
4. Життєтворча компетентність: вміння знаходити нові можливості для розвитку та самореалізації, адаптуватися до змін; розвиток креативності.
5. Комунікативна компетентність: вміння ефективно спілкуватися в усній і письмовій формі, презентувати свої ідеї; розвиток навичок активного слухання, ведення діалогу та аргументації.
6. Інформаційна компетентність: вміння шукати, аналізувати та використовувати інформацію з різних джерел; розвиток критичного ставлення до інформації, вміння працювати з інформаційними технологіями.
7. Життєздатна компетентність: вміння приймати зважені рішення, які впливають на особисте життя та життя громади; розвиток стійкості до стресів, вміння справлятися з труднощами.
8. Правова компетентність: знання своїх прав та обов’язків, орієнтування в правовій системі; розвиток відповідальності за свої дії, розуміння важливості дотримання законів.
9. Компетенція вчитися впродовж життя: вміння самостійно здобувати нові знання та навички, оцінювати свій прогрес; розвиток мотивації до навчання, відкритість до нового досвіду.