Меню
Реєстрація / Вхід

Студія бального танцю "MaximuS"

керівник
Луценко
Ярослав Олегович

 

Заняття в колективі відбуваються за адаптованою навчальною програмою, розробленою на основі навчальної програми з позашкільної освіти художньо-естетичного напряму "Спортивно-бальна хореографія", (автори Зирянов Ю.Я., Зирянова Т.В., Зирянова К.Ю.), схваленою для використання в позашкільних навчальних закладах (протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН України № 3 від 22.12.2017).

Мета програми:
- створення умов для творчого розвитку дітей та молоді засобами спортивно-бальної хореографії;
- популяризація змістовного дозвілля та здорового способу життя;
- формування у вихованців життєвих компетентностей засобами спортивно-бальної хореографії.

У її основу покладені авторські моделі відомих хореографів з даного танцювального напряму, передбачено навчальний матеріал сучасних бальних танців, побудованих на основі рухів українських народних танців різних регіонів України, а також використано власний досвід роботи авторського колективу.
Програма охоплює три основні напрями діяльності: навчально-виховна робота, концертно-виконавча діяльність, участь у конкурсних заходах, які тісно поєднані і доповнюють один одного у розв’язанні основних завдань.

Критеріїв оцінювання здобувачів освіти студії бального танцю "MaximuS"
1. Технічне виконання

•    Початковий рівень: Оволодіння базовими рухами бальних танців (основні кроки, прості повороти). Рухи виконуються з певною точністю, але ще потребують корекції. Акцент на розвиток координації та рівноваги.
•    Середній рівень: Оволодіння складнішими елементами (наприклад, переходи між фігурами, збільшення швидкості та складності танцювальних рухів). Технічне виконання більш впевнене та точне, рухи виконуються плавно і відповідно до музики.
•    Вищий рівень: Високий рівень майстерності виконання складних рухів, у тому числі акробатичних елементів (якщо передбачено). Техніка досконала, рухи синхронізовані з партнером та музикою, безпомилкове виконання танцювальних елементів.
2. Музикальність та ритмічність
•    Початковий рівень: Основне розуміння ритму та музичних акцентів. Вихованці можуть дотримуватися простого темпу, але потребують додаткових вправ для кращого відчуття ритму.
•    Середній рівень: Добре відчуття ритму, вміння адаптувати рухи до зміни темпу. Вихованці можуть виразно передавати характер танцю через рухи, чітко дотримуючись ритмічних схем.
•    Вищий рівень: Висока музикальність, здатність до глибокої музичної інтерпретації. Вихованці можуть легко адаптуватися до складних ритмів та темпів, використовуючи рухи для підкреслення музичних деталей.
3. Фізичний розвиток та координація
•    Початковий рівень: Базовий розвиток фізичних якостей, робота над покращенням гнучкості, сили та координації. Виконання рухів ще не є повністю впевненим, потребує тренувань.
•    Середній рівень: Значне покращення фізичної підготовки, здатність виконувати складніші елементи з кращим контролем над тілом. Розвинута координація та витривалість.
•    Вищий рівень: Високий рівень фізичної підготовки, учні можуть виконувати складні та акробатичні елементи з високою точністю та легкістю. Збереження рівноваги та координації на професійному рівні.
4. Творчі здібності та самовираження
•    Початковий рівень: Вміння передавати базові емоції та настрій через рухи. Самовираження поки що обмежене, вихованці зосереджені на технічному виконанні.
•    Середній рівень: Покращена здатність до вираження емоцій та характеру танцю. Впевненість у творчих імпровізаціях та інтеграція власного стилю у виконання.
•    Вищий рівень: Високий рівень творчої самореалізації, здатність передавати складні емоційні стани через танець. Вихованці можуть самостійно створювати унікальні інтерпретації танцювальних композицій.
5. Парна та групова взаємодія
•    Початковий рівень: Основи роботи в парі (просте дотримання ритму з партнером, взаємодія на базовому рівні). Зосередженість на базових правилах співпраці у групі чи з партнером.
•    Середній рівень: Більш узгоджена та чітка взаємодія в парі, вміння підтримувати партнера. Більш складні групові танці з чіткою синхронізацією.
•    Вищий рівень: Високий рівень взаємодії з партнером, учні демонструють здатність працювати як одне ціле, повна синхронізація рухів та емоцій. Відмінна командна робота в групових постановках.
6. Сценічна майстерність
•    Початковий рівень: Основи сценічної поведінки, перші спроби виступів перед аудиторією. Вихованці ще можуть відчувати страх або невпевненість на сцені.
•    Середній рівень: Впевненість на сцені, учні вільно виступають перед аудиторією, демонструючи виразність та активну взаємодію з публікою.
•    Вищий рівень: Висока сценічна майстерність, учні володіють сценою, природно взаємодіють з глядачами та партнером, демонструючи повну впевненість у своїй техніці та артистизмі.
7. Дотримання етикету та культури поведінки
•    Початковий рівень: Ознайомлення з основами танцювального етикету (увага до партнера, дотримання правил). Виховання поваги до інших учасників.
•    Середній рівень: Вміння демонструвати етику на більш високому рівні: дотримання культурних норм під час занять та виступів, привітність, доброзичливість до партнера.
•    Вищий рівень: Високий рівень культури поведінки, повага до партнерів та інших учасників, гармонійна взаємодія з аудиторією, що сприяє формуванню професіоналізму.
8. Участь у конкурсах та виступах
•    Початковий рівень: Перші виступи на публіці, участь у внутрішніх заходах студії. Оцінюється початкова участь у конкурсах без високих вимог до результатів.
•    Середній рівень: Активна участь у регіональних конкурсах і виступах. Вихованці демонструють впевненість у своїх силах і стабільні результати.
•    Вищий рівень: Участь у національних та міжнародних конкурсах, відмінні результати. Вихованці демонструють високий рівень виконавської майстерності та готовність до професійних виступів.
9. Особистісний розвиток та мотивація
•    Початковий рівень: Перші кроки до розвитку дисципліни та самовдосконалення. Вихованці вчаться самоконтролю та основам відповідальності.
•    Середній рівень: Розвинута мотивація до вдосконалення своїх навичок, активна участь у заняттях, прагнення до кращих результатів.
•    Вищий рівень: Висока мотивація та самодисципліна, учні свідомо підходять до свого розвитку та самовдосконалення, мають націленість на досягнення професійного рівня.
10. Здоровий спосіб життя та фізична культура
•    Початковий рівень: Ознайомлення з основами фізичної культури та здорового способу життя. Акцент на фізичний розвиток.
•    Середній рівень: Регулярна фізична активність, підтримка фізичного стану на належному рівні, дотримання основ здорового способу життя.
•    Вищий рівень: Висока увага до фізичної форми, здатність підтримувати здоровий спосіб життя на професійному рівні, що сприяє покращенню результатів у танцях.