menu_open
Реєстрація / Вхід

Творче об'єднання "Паперовий креатив"

керівник
ДУБОВА
Любов Дмитрівна

керівник гуртка - методист
Слов'янский державний педагогічний університет,
педагогіка і методика середньої освіти,
трудове навчання

Паперопластика – це конструювання об’ємних та напівоб’ємних форм з паперу шляхом його механічної обробки та трансформації (складання, скручування, згинання, вирізання, прорізування, гофрування, склеювання тощо).

Світ папероплатстики незвичайний за змістом та наповненням. Він консервативний і демократичний водночас, адже тут гармонійно поєднано традиційні напрямки і нові мистецькі течії. В ньому мирно співіснують, вдало доповнюючи, підкреслюючи неповторність один одного: українська витинанка і японське оригамі; класична паперопластика і квілінг. Використання різних технік на заняттях творчого об'єднання  удосконалює естетичний смак у вихованців, розвиває відчуття прекрасного, підтримує творчий початок у діяльності дитини.

Заняття у творчому об'єднанні проводяться за адаптованою навчальною програмою, яка складена на основі типової навчальної програми з позашкільної освіти науково-технічного напряму «Паперопластика», рекомендованої Міністерством освіти і науки України, лист МОН від 07.10.2019 № 1/11-8872.

Програма розрахована на п'ять років 5 років за трьома рівнями навчання:
початковий рівень - 1 рік, основний - 2 роки, вищий - 2 роки. 

Завдання роботи творчого об'єднання  «Паперовий креатив»:
— оволодіння знаннями про папір, його виробництво, види, властивості, способи конструювання з паперу;
— формування вмінь і навичок роботи з папером;
— виготовлення виробів  у різних техніках, застосування основних прийомів роботи;
— формування творчої особистості, емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток, задоволення потреби особистості у творчій самореалізації; 
— виховання культури праці, формув ання дружніх стосунків у дитячому колективі, відчуття відповідальності, колективізму, взаємодопомоги.

Процес навчання в творчому об’єднанні відбувається на позитивно-емоційному тлі в психологічно комфортних для дітей умовах. Задля цього на заняттях педагог створює ситуацію успіху, враховуючи вік та особисті можливості кожного. Такі заняття захоплюють не тільки дітей але й батьків.

Для реалізації передумов розвитку творчих здібностей вихованців Любов Дмитрівна використовує ефективні форми й методи навчання, викликає зацікавленість, навчає дітей працювати в колективі, співпрацювати, співпереживати, надавати товаристську допомогу, оцінювати свої можливості і результати праці. Все це збагачує внутрішній світ дітей, дає можливість розвивати їх творчі здібності та художній смак.

Своїм досвідом роботи Любов Дмитрівна ділиться з колегами - вона автор чисельних розробок, методичних матеріалів та публікацій:
1.«Технологія виготовлення ляльок з паперу у форматі 3D» «Позашкільна освіта», №10, 2015 р.
2.«Технологія виготовлення ляльок з паперу у форматі 3D» «Трудове навчання в школі», №1, 2016 р.
3.«Виготовлення вітальних листівок», «Трудове навчання в школі», №8, 2016 р.
4.«Подорож до літа. Виготовлення велосипеду з паперу у форматі 3D» «Трудове навчання в школі», №8, 2020 р.
5.«Весняні дарунки. Виготовлення квіткового візка у форматі 3D з використанням підручних матеріалів «Трудове навчання в школі», №12, 2020 р.

 

Узагальнений педагогічний досвід Любові Дмитрівни розміщений на нашому сайті:
-->

Паперові шедеври