Студія сучасної хореографії "Імпульс"

керівник
ТИХОРСЬКА
Юлія Степанівна
У вересні 2021 року на базі філії «Зорецвіт» Палацу творчості дітей на юнацтва свій творчий шлях розпочала студія сучасної хореографії «Імпульс». Освітній процес реалізується за адаптованою навчальною програмою, розробленою на основі типової навчальної програми з позашкільної освіти художньо-естетичного напряму хореографічного профілю «Авангард», затвердженої наказом Департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 16.01.2023 № 24/0/212-23. Програма передбачає використання передових педагогічних технологій, нетрадиційних методів навчання, колективні, групові та індивідуальні форми навчання.
За програмою діти вивчають різноманітні стилі які стають в пригоді для опанування репертуару. Класичний танець формує вміння вихованців володіти тілом, які є опорними для володіння різними танцювальними техніками. Сучасний танець розвиває багатогранність вільної пластики у поєднанні з класичним танцем. Гімнастичні та акробатичні елементи доповнюють технічно-пластичний арсенал танцівників.
Критерії оцінювання здобувачів освіти «Імпульс»
1. Фізична підготовка та технічні навички:
o Базові рухи та технічні елементи: здатність правильно виконувати основні хореографічні рухи, позиції тіла, використання простору.
o Ритмічність і координація: уміння слідувати музичному ритму, точність рухів у танці, поєднання хореографії з музичним супроводом.
o Акробатичні та гімнастичні елементи: поступове опанування і виконання базових та складних акробатичних рухів.
2. Творчі здібності та самовираження:
o Художнє вираження: здатність передавати емоції та настрої через танець, оригінальність у виконанні композицій.
o Імпровізація: уміння швидко знаходити креативні рішення під час виконання імпровізаційних завдань.
o Сценічна майстерність: володіння навичками сценічної поведінки, робота з образом і публікою, акторська майстерність.
3. Поступове вдосконалення:
o Особистісний прогрес: динаміка розвитку фізичних та творчих здібностей протягом навчального року.
o Усвідомленість у виконанні: здатність самостійно виправляти помилки, використання знань, отриманих під час занять.
4. Командна робота та взаємодія:
o Уміння працювати в колективі: координація дій з іншими учасниками ансамблю, дотримання спільної композиції.
o Підтримка партнерів: активна участь у репетиціях, взаємодія з іншими учасниками групи, етичне ставлення до колективу.
5. Мотивація та ставлення до навчання:
o Зацікавленість у творчості: активність на заняттях, бажання розвивати свої навички та брати участь у конкурсах, концертах.
o Самодисципліна: регулярне відвідування занять, відповідальність у виконанні завдань, дотримання вимог педагогів.
Ці критерії оцінювання допомагають підтримувати індивідуальний підхід до розвитку кожного здобувача освіти та слідкувати за його прогресом в хореографічному мистецтві.
Репертуар колективу визначається завдяки спільні творчій співпраці керівника та вихованців. Основою танцювальних постановок стає естрадна хореографія, яка включає в себе суміш різних стилів хореографії: хіп-хоп і його різноманітні напрями, джаз-фанк, народно-стилізований танець, контемп, джаз, модерн.
Невідʼємною частиною нашого освітнього процесу є участь у фестивалях та конкурсах обласних, всеукраїнських та міжнародних рівнів. Саме тому ми не можемо в навчанні оминути «культуру сцени», яка розвиває артистичні навички дитини, які допомагають дитині бути яскравими та впевненими особистостями у повсякденному житті.
Результати участі у конкурсах
2021-2022 навчальний рік
Четвертий всеукраїнський дистанційний багатожанровий конкурс «Битва Жанрів IV»Конкурсна композиція «Східні забави» (старша група)
Лауреат І ступеню
Всеукраїнський благодійний конкурс талантів «Ми з України»
Конкурсна композиція «Східні забави» (старша група)
Лауреат ІІІ ступеня
2022-2023 навчальний рік
Міжнародний фестиваль-конкурс «Art Zirka Fest»Конкурсна композиція «Весна-чарівниця» (середня та старша групи)
Лауреат І ступеня
Всеукраїнський фестиваль-конкурс дитячої та юнацької творчості «Ми з України»
Конкурсна композиція «Весна-чарівниця» (середня та старша групи)
1 місце
І Всеукраїнський фестиваль-конкурс «МОЯ Україна»
- Конкурсна композиція «Східні забави» (старша група)
Лауреат ІІ премії
- Конкурсна композиція «Весна-чарівниця» (середня та старша групи)
Лауреат І премії
- Конкурсна композиція «Натхненні коханням» (солісти колективу Кириченко Андрій та Міцкевич Юлія – старша група)
2023-2024 навчальний рік
ІІ обласний відкритий конкурс-фестиваль «Талановита дитина – талановита країна»- Конкурсна композиція «Весна-чарівниця» (середня та старша групи)
ІІІ місце
Всеукраїнський фестиваль «New Year Festival”
- Конкурсна композиція «Весна-чарівниця» (середня та старші групи)
Лауреат І ступеню
- Конкурсна композиція «Прагнення» (старша група)
Лауреат І ступеню
Обласний відкритий чемпіонат з черлідингу «Dnipro spring Championship»
- Змагальна позиція Jazz double kids (Афєндікова Анастасія та Гузенко Аніта – молодша група)
2 місце
- Змагальна позиція Hip-hop double peewee (Брусенцева Тамара та Кушнір Софія – середня група)
2 місце
- Конкурсна позиція Jazz team juniors (старша група)
2 місце
ІІ Всеукраїнський фестиваль-конкурс «МОЯ Україна»
- Конкурсна композиція «Кольорові діти» (молодша та середня групи)
Лауреат ІІ премії
- Конкурсна композиція «На шкільній перерві» (солісти колективу Брусенцева Тамара та Кушнір Софія – середня група)
Лауреат І премії
- Конкурсна композиція «Весна-чарвниця» (молодша, середня та старші групи)
Лауреат І премії
- Конкурсна композиція «Прагнення» (старша група)
ГРАН-ПРІ