Меню
Реєстрація / Вхід

Студія образотворчого мистецтва "Вернісаж"

керівник
ШИВКО
Єлизавета Олександрівна

Харківська державна академія дизайну і мистецтв,
образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
 

У 2004 році студія образотворчого мистецтва «ВЕРНІСАЖ» вперше гостинно відчинила свої двері для дітей нашого міста та району. Таку назву наш колектив отримав завдяки активній та плідній участі у багатьох виставках, фестивалях та конкурсах різного рівня. Найкращі малюнки наших студійців прикрашали виставкові зали в багатьох державах світу.

Ми вчимося бачити прекрасне у всьому, що нас оточує, та зображувати цю красу в своїх малюнках. Передаємо дивовижну красу рідної України, багатогранність та яскравість національних традицій та історичної спадщини.

Займаємось за типовою навчальною програмою з позашкільної освіти художньо-естетичного напряму образотворчого профілю «Палітра», затвердженою наказом департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 16.01.2023 № 24/0/212-23.

Ставимо на меті не лише навчитися малювати, а й розвинути творчий та креативний підходи до рішення будь-яких творчих задач, допомагаємо кожному розкрити творчий потенціал та реалізувати його в умовах сьогодення.

Критерії оцінювання здобувачів освіти творчого об’єднання "Вернісаж":

Початковий рівень:
Вихованці знають і розуміють:
    види образотворчого мистецтва;
    матеріали, необхідні для малювання;
    основні та допоміжні кольори. Теплі та холодні кольори. Сполучення кольорів, розділення кольорів;
    властивості пластиліну та техніки ліплення;
    співвідношення елементів в площині листа;
    ефект накладання однієї фарби на іншу;
    ритми в мистецтві.
Вихованці вміють і застосовують:
    розмістити малюнок на аркуші паперу, використовуючи принцип рівноваги;
    опанувати роботу з пензлями, фарбами, змішувати фарби та отримувати додаткові кольори;
    будувати малюнок прямими лініям;
    створювати композиції за власним задумом;
    виконувати тематичний натюрморт;
    виконувати композиції у змішаних техніках;
    користуватися пластичним способом під час ліплення вихідних форм та їх перетворення на предметні образи;
Вихованці набули досвіду:
    фантазувати та за допомогою педагога знаходити спосіб створення образу;
    роботи з різними матеріалами. інструментами та обладнанням;
    свідомо використовувати колір як простий декор;
    вважати самовираження власним успіхом.

Основний рівень:
Вихованці знають ї розуміють:
    характер форми в силуеті;
    тон в природі і мистецтві, штрихове тонування;
    кольори хроматичні та ахроматичні;
    світлотінь як засіб вираження об'єму;
    поняття про перспективу:
    зображувати фігуру людини;
    нюанси градації кольору;
    види контрастів в природі і в мистецтві.
Вихованці вміють і застосовують:
    виконувати натюрморт з 3-4 предметів. гостро характерних за формою;
    виконувати натюрморт на основі натури;
    створювати характеристики кожного персонажа. Композиції;
    використовуючи образний силует і його деталі;
    створювати пейзаж за спостереженням;
    сприймати і відображати простір;
    створювати багатофігурну композицію.
Вихованці набули досвіду:
    точного репродуктування будь-якого твору (нескладних форм);
    імпровізації з художніми матеріалами;
    роботи умовними графічними засобами (лінія, пляма, фактура);
    зображення тематичних пейзажів або натюрмортів лаконічними засобами.

Вищий рівень:
Вихованці знають ї розуміють:
    засоби передачі об'єму ;
    гармонізацію кольорів на площині;
    орієнтуватися в поняттях: композиція, стилізація, орнамент, ритм, мотив, штрих, силует, контур, колорит, контраст, об'єм, рельєф. фактура;
Вихованці вміють і застосовують:
    створювати складні графічні та живописні самостійні композиції з використанням різних технік на основі знань, отриманих в попередні роки навчання;
    орієнтуватися в основних напрямках, течіях та стилях образотворчого мистецтва;
    цілеспрямовано спостерігати і творчо відображати предметне оточуюче середовище;
    мати розвинуте асоціативне мислення;
    мати індивідуальне творче сприйняття світу, його явищ, світового мистецтва.
Вихованці набули досвіду:
    використання прийомів стилізації в декоративних композиціях;
    використання різних технік у практичній діяльності.