Меню
Реєстрація / Вхід

Творче об'єднання "Робототехніка"



 

БОРИСЕНКО
Юрій Васильович

Дніпропетровський регіональний інститут
державного управління НАДУ при Президентові України
(магістр держуправління)

МОЛОДІЧЕНКО
Віталій Петрович

Харківський державний інститут культури,
культосвітпрацівник, керівник оркестру народних інструментів

КОЛОКОЛОВА
Кристина Вікторівна

Бердянський державний педагогічний університет, 
організатор початкової освіти,
вчитель початкової школи, вчитель інформатики

МУЛЯР
Дмитро Сергійович

Криворізький державний педагогічний університет,
вчитель технологій профільного навчання (автосправи) і креслення
та інформатики


Знайомтесь з нами!

Робототехніка – це проектування, конструювання та програмування всіляких інтелектуальних механізмів – роботів, які мають модульну структуру і володіють потужними мікропроцесорами.

Навчання здійснюється за типовою навчальною програмою з позашкільної освіти науково-технічного напряму основ робототехніки та комп’ютерного моделювання, затвердженою МОН України, УДЦПО, лист №1/11-662 від 19.01.2018 року за редакцією Шкура Г.А., Ніколайко Н.Ю.

Мета програми - формування компетентностей особистості засобами комп’ютерного моделювання та робототехніки.
Програма спрямована на залучення вихованців до сучасних технологій конструювання, програмування та використання роботизованих пристроїв.

Основні завдання програми полягають у формуванні таких компетентностей:
  • пізнавальна – оволодіння основними поняттями робототехніки, технічного конструювання та моделювання роботів;
  • практична – закріплення та поглиблення вмінь і навичок конструювання роботів з використанням відповідних матеріалів й інструментів;
  • удосконалення умінь і навичок програмування в галузі робототехніки;
  • творча – розвиток образного, технічного мислення, проектування та створення власних комп'ютерних програм;
  • соціальна – створення умов для самореалізації, соціальної адаптації дітей, виховання культури праці, дисципліни, точності й акуратності, вміння працювати в команді.

Навчання у гуртку не потребує спеціальної підготовки та спеціальних знань.
Навчальний матеріал програми адаптований до занять з вихованцями різного рівня підготовки відповідно до їх вікових особливостей.
Перевірка та оцінювання знань й умінь вихованців здійснюється під час виконання ними практичних робіт, а також під час проведення змагань та підсумкових виставок.
 

ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Вихованці мають знати:
− правила безпечної роботи при роботі з електроприладами;
− конструктивні особливості моделей, споруд та механізмів конструкторів LEGO;
− комп'ютерне середовище, що включає в себе графічну мову програмування;
− алгоритм передачі програми в мікроконтролер.

Вихованці мають уміти:
− працювати з різними джерелами інформації (періодикою, каталогами, Інтернетом тощо), вивчати та обробляти отриману інформацію;
− самостійно вирішувати технічні завдання у процесі конструювання роботів;
− створювати діючі моделі роботів на основі конструктора LEGO за розробленою схемою та власним задумом;
− самостійно створювати програми на комп'ютері, використовуючи необхідне комп'ютерне середовище;
− завантажувати програми в мікроконтролер;
− виконувати налагодження програми при необхідності;
− демонструвати технічні можливості роботів.

Вихованці мають набути досвід:
− складання алгоритму дій для виконавця із заданим набором команд;
− правильного підключення до блоку EV3 (NXT) зовнішніх пристроїв, передавання програми за допомогою пристрою Bluetooth;
− складання, налагодження і модифікування програми для різних виконавців, зібраних з LEGO;
− самостійного пошуку, аналізу та відбору інформації з використанням нових інформаційних технологій для вирішення пізнавальних та конструкторських завдань з механіки;
− проектної діяльності;
− роботи в малій групі.

Тема «MASTERPIECE» і є назвою сезону всіх трьох категорій FIRST LEGO League: Challenge (9-16 років), Explore (6-10 років) та Discover (4-6 років).

Фестиваль FIRST LEGO League Explore створений для дітей 6-10 років двома міжнародними компаніями
– FIRST та LEGO Group.
Мета – надихнути дітей початкової школи вивчати науку, технологію, математику а також долучатись до вирішення актуальних світових питань за допомогою їхньої улюбленої іграшки – конструктора LEGO!

FIRST – це спільнота робототехніків, яка готує дітей до майбутнього!
Кожен рік, у всьому світі, в навчальних закладах формуються команди від 2 до 6 дітей, які в подальшому беруть участь у фестивалі FIRST LEGO League Explore.
В серпні-вересні всі команди реєструються в нашій системі на кожний сезон та дізнаються Тему Сезону, над якою вони будуть працювати протягом декількох місяців.
Тема завжди пов’язана з актуальною світовою проблемою, тож у дітей є унікальна можливість дізнатися, що трапляється в світі та долучитися до його покращення.

Для участі у фестивалі, кожна команда дітей має:
• Вивчити Тему Сезону та обрати 1 проблему для дослідження;
• Дослідити обрану проблему і придумати, власне, унікальне її вирішення;
• Побудувати модель з конструктора LEGO, яка продемонструє інноваційне рішення команди;
• Запрограмувати модель за допомогою набору SPIKE Essential;
• Намалювати Постер, який показує досвітд команди в сезоні;
• Підготувати презентацію команди;
• Бути дружніми та допомагати один одному!
 

Запрошуємо всіх дітей до нашого гуртка!