menu_open
Реєстрація / Вхід

Робототехніка

керівник
БОРИСЕНКО
Юрій Васильович

Дніпропетровський регіональний інститут
державного управління НАДУ
при Президентові України
(магістр держуправління)

керівник
МОЛОДІЧЕНКО
Віталій Петрович

ОСВІТА


Знайомтесь з нами!

Робототехніка – це проектування, конструювання та програмування всіляких інтелектуальних механізмів – роботів, які мають модульну структуру і володіють потужними мікропроцесорами.

Навчання здійснюється за типовою навчальною програмою з позашкільної освіти науково-технічного напряму основ робототехніки та комп’ютерного моделювання, затвердженою МОН України, УДЦПО, лист №1/11-662 від 19.01.2018 року за редакцією Шкура Г.А., Ніколайко Н.Ю.

Мета програми - формування компетентностей особистості засобами комп’ютерного моделювання та робототехніки.
Програма спрямована на залучення вихованців до сучасних технологій конструювання, програмування та використання роботизованих пристроїв.

Основні завдання програми полягають у формуванні таких компетентностей:
  • пізнавальна – оволодіння основними поняттями робототехніки, технічного конструювання та моделювання роботів;
  • практична – закріплення та поглиблення вмінь і навичок конструювання роботів з використанням відповідних матеріалів й інструментів;
  • удосконалення умінь і навичок програмування в галузі робототехніки;
  • творча – розвиток образного, технічного мислення, проектування та створення власних комп'ютерних програм;
  • соціальна – створення умов для самореалізації, соціальної адаптації дітей, виховання культури праці, дисципліни, точності й акуратності, вміння працювати в команді.

Навчання у гуртку не потребує спеціальної підготовки та спеціальних знань.
Навчальний матеріал програми адаптований до занять з вихованцями різного рівня підготовки відповідно до їх вікових особливостей.
Перевірка та оцінювання знань й умінь вихованців здійснюється під час виконання ними практичних робіт, а також під час проведення змагань та підсумкових виставок.

ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Вихованці мають знати:
− правила безпечної роботи при роботі з електроприладами;
− конструктивні особливості моделей, споруд та механізмів конструкторів LEGO;
− комп'ютерне середовище, що включає в себе графічну мову програмування;
− алгоритм передачі програми в мікроконтролер.

Вихованці мають уміти:
− працювати з різними джерелами інформації (періодикою, каталогами, Інтернетом тощо), вивчати та обробляти отриману інформацію;
− самостійно вирішувати технічні завдання у процесі конструювання роботів;
− створювати діючі моделі роботів на основі конструктора LEGO за розробленою схемою та власним задумом;
− самостійно створювати програми на комп'ютері, використовуючи необхідне комп'ютерне середовище;
− завантажувати програми в мікроконтролер;
− виконувати налагодження програми при необхідності;
− демонструвати технічні можливості роботів.

Вихованці мають набути досвід:
− складання алгоритму дій для виконавця із заданим набором команд;
− правильного підключення до блоку EV3 (NXT) зовнішніх пристроїв, передавання програми за допомогою пристрою Bluetooth;
− складання, налагодження і модифікування програми для різних виконавців, зібраних з LEGO;
− самостійного пошуку, аналізу та відбору інформації з використанням нових інформаційних технологій для вирішення пізнавальних та конструкторських завдань з механіки;
− проектної діяльності;
− роботи в малій групі.

Тема «MASTERPIECE» і є назвою сезону всіх трьох категорій FIRST LEGO League: Challenge (9-16 років), Explore (6-10 років) та Discover (4-6 років).

Фестиваль FIRST LEGO League Explore створений для дітей 6-10 років двома міжнародними компаніями
– FIRST та LEGO Group.
Мета – надихнути дітей початкової школи вивчати науку, технологію, математику а також долучатись до вирішення актуальних світових питань за допомогою їхньої улюбленої іграшки – конструктора LEGO!

FIRST – це спільнота робототехніків, яка готує дітей до майбутнього!
Кожен рік, у всьому світі, в навчальних закладах формуються команди від 2 до 6 дітей, які в подальшому беруть участь у фестивалі FIRST LEGO League Explore.
В серпні-вересні всі команди реєструються в нашій системі на кожний сезон та дізнаються Тему Сезону, над якою вони будуть працювати протягом декількох місяців.
Тема завжди пов’язана з актуальною світовою проблемою, тож у дітей є унікальна можливість дізнатися, що трапляється в світі та долучитися до його покращення.

Для участі у фестивалі, кожна команда дітей має:
• Вивчити Тему Сезону та обрати 1 проблему для дослідження;
• Дослідити обрану проблему і придумати, власне, унікальне її вирішення;
• Побудувати модель з конструктора LEGO, яка продемонструє інноваційне рішення команди;
• Запрограмувати модель за допомогою набору SPIKE Essential;
• Намалювати Постер, який показує досвітд команди в сезоні;
• Підготувати презентацію команди;
• Бути дружніми та допомагати один одному!
 

Запрошуємо всіх дітей до нашого гуртка!