menu_open
Реєстрація / Вхід

Художня майстерня "Капітошка"

керівник
ІВАХНЕНКО
Ніна Миколаївна

Одеський державний педінститут ім. Ушинського,
педагогіка і психологія (дошкільна)

Гурток працює за адаптованою навчальною програмою, складеною на основі типової навчальної програми з позашкільної освіти «Країна чарівного мистецтва», рекомендованої Міністерством освіти і науки України» (лист МОН від 30.01.2018  № 1/11 - 1020). Метою навчальної програми є формування художніх навичок вихованців у процесі образотворчої діяльності.

Основні завдання навчання:
— розвивати інтерес до різних видів образотворчої, художньої діяльності, малювання з використанням різних матеріалів;
— розвивати у дитини емоційну чутливість, здатність захоплюватись, дивуватись, радіти, спостерігаючи красу барв, звуків у навколишній природі засобами образотворчого мистецтва;
— виховувати спостережливість, уміння помічати та виділяти характерні естетичні ознаки навколишніх предметів і об’єктів;
— самостійність, організованість, доброзичливе ставлення один до одного, уміння працювати у колективі;
— сприяти оволодінню елементарними поняттями, знаннями з образотворчого мистецтва;
— опанувати навичками роботи в різних техніках із використанням необхідних засобів та інструментів.

В художній майстерні "Капітошка" панують естетика, культура, національні традиції, поєднуючись з творчим становленням особистості. На заняттях у дружній атмосфері відбувається знайомство вихованців з малюванням олівцем, фарбами, свічками, восковими олівцями, пальцем.

Діти набувають первинні навички роботи з пластиліном, кольоровим папером та клеєм, вчаться ліпленню, аплікації. Вихованці знайомляться з різними видами образотворчого мистецтва: живописом, портретом, натюрмортом, пейзажем, побутовим жанром, графікою, її видами танетрадиційними техніками.

Залучення дітей до образотворчої діяльності розширює та поглиблює їх уяву про оточуючий світ; сприяє прояву розумової та мовленнєвої активності дітей, удосконаленню сенсорної сфери (зору, чутливості, просторової орієнтації); розвитку емоційної сфери, бажання творити. В процесі малювання, ліплення та конструювання вихованці набувають активності, самостійності й ініціативності, у них виховуються товариські відносини, почуття взаємодопомоги та взаємоповаги.