Меню
Реєстрація / Вхід

Студія образотворчого мистецтва "Колорит"

керівник
ПЄЛЄПЄЙ
Валерія Владиславівна

Дніпропетровський театрально-художній коледж,
образотворче мистецтво

Освітній процес будується за адаптованою навчальною програмою, яка складена на основі типової навчальної програми з позашкільної освіти художньо-естетичного напряму образотворчого профілю «Палітра», затвердженоЇ наказом департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 16.01.2023 № 24/0/212-23.

Мета програми: створення умов для творчого розвитку дитини засобами образотворчого мистецтва.

Основні завдання:
- сформувати культуру людських почуттів через сприймання творів мистецтва та мистецьку діяльність;
- розвинути асоціативно-образне та просторове мислення, уяву, фантазію, пам’ять, художній смак і творчі здібності;
- надати вміння та навички з образотворчої діяльності;
- сформувати здатність сприймати, інтерпретувати та характеризувати твори образотворчого мистецтва, висловлювати особистісне ставлення до них, аргументуючи власні думки, судження, оцінки;
- виховати духовні та моральні ціннісні орієнтири у сфері образотворчого мистецтва, інтерес, смак, потребу в творчості;
- виховати національно-патріотичну свідомість та активну життєву позицію;
- сформувати потреби в творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні, професійному самовизначенні.

Критерії оцінювання здобувачів освіти творчого об’єднання «Колорит»:
1.    Пізнавальна компетентність:
o    Засвоєння теоретичних знань: здатність вихованця пояснити основні поняття та терміни образотворчого мистецтва (композиція, перспектива, колорит, фактура тощо).
o    Розуміння технік і матеріалів: знання властивостей матеріалів і технік (графіка, живопис, скульптура), а також їх правильне використання.
2.    Практична компетентність:
o    Технічні навички: рівень майстерності в роботі з різними художніми матеріалами (олівець, фарби, пастель тощо), точність виконання завдань, вміння застосовувати техніки для досягнення бажаного результату.
o    Прогрес у виконанні завдань: динаміка покращення в техніці малюнка, живопису та композиції, порівняно з попередніми роботами.
3.    Творча компетентність:
o    Оригінальність ідей: здатність вихованця проявляти творчий підхід у своїх роботах, створювати унікальні художні образи, експериментувати з техніками та кольоровими рішеннями.
o    Естетичне мислення: вміння поєднувати технічні знання з творчим підходом для створення гармонійних і завершених творів мистецтва.
4.    Соціальна компетентність:
o    Участь у творчих заходах: активність у підготовці та участі у виставках, конкурсах, групових проєктах.
o    Командна робота та взаємодія: здатність співпрацювати з іншими вихованцями, допомагати та ділитися знаннями, конструктивно сприймати поради та критику.
5.    Старанність і наполегливість:
o    Регулярність та відповідальність: систематичне відвідування занять, вчасне виконання практичних і домашніх завдань, відповідальне ставлення до освітнього процесу.
o    Самомотивація та ініціативність: прояви самостійної роботи, бажання вдосконалювати свої знання та навички через додаткову творчість поза заняттями.
6.    Динаміка розвитку:
o    Індивідуальний прогрес: оцінювання відбувається на основі особистого розвитку кожного вихованця. Увага зосереджена на покращенні його навичок і творчого мислення, а не на порівнянні з іншими.
o    Здатність до саморефлексії: вміння аналізувати власні роботи, бачити свої помилки та шляхи їх виправлення.
7.    Емоційна залученість:
o    Прояв емоцій через творчість: здатність передавати емоції та настрій у своїх роботах, використовуючи колір, форму та композиційні рішення.
o    Захопленість процесом: активна зацікавленість у процесі створення художніх робіт, участь у дискусіях щодо творчих проєктів та робіт інших учасників.

Вихованці студії беруть активну участь у всеукраїнських і міських конкурсах та виставках.
Мистецтво робить наш світ прекрасним, а дитяча творчість робить його яскравішим. Студія образотворчого мистецтва «Колорит» працює щоб світ ставав яскравішим!