12:47 Засідання педагогічної ради | |
![]() 12 вересня 2023 року відбулося засідання педагогічної ради, в ході якого були розглянуті наступні питання: 1. Про зміст і основні напрями діяльності закладу у 2023/2024 навчальному році в контексті роботи над науково-методичним проєктом закладу. 2. Про затвердження річного плану роботи закладу на 2023/2024 навчальний рік. 3. Про створення та забезпечення інклюзивного середовища закладу позашкільної освіти. Про основні завдання роботи на 2023/2024 навчальний рік наголосила заступник директора з навчально-виховної роботи Горєлова Ю.В. У своїй доповіді вона зазначила, що успіх роботи у позашкільному навчальному закладі забезпечує річний план – основний документ, за яким працює заклад. Заступник директора ознайомила присутніх з структурою річного плану закладу, основними його розділами, планом проведення методичних та виховних заходів та планом роботи над методичним проєктом закладу. Обговорюючи питання створення та забезпечення інклюзивного середовища закладу, доповідач наголосила, що відповідно до Конституції України та законодавства у галузі освіти, держава має забезпечити доступність до якісної освіти відповідного рівня дітям з ООП з урахуванням здібностей, можливостей, бажань та інтересів кожної дитини шляхом запровадження інклюзивної освіти. І саме творчий простір позашкілля - є ефективним інститутом, який володіє суттєвим соціально-педагогічним потенціалом для соціалізації дітей та молоді. Базова концепція інклюзивної освіти (ІО) — це дотримання прав усіх дітей без винятку на здобуття якісної освіти. Інклюзивну освіту часто сприймають виключно як навчання дітей з інвалідністю. Але це стереотип: поняття інклюзивної освіти значно ширше. Спільними для всіх визначень інклюзивної освіти є такі принципи: 1. Дотримання права на освіту для всіх дітей, у тому числі дітей із соціально вразливих груп (дітей з особливими освітніми потребами, дітей з інвалідністю, дітей-сиріт тощо). 2. Позитивне сприйняття багатоманітності – сприйняття індивідуальних відмінностей вихованців як корисного ресурсу, а не проблеми. 3. Максимально значуща участь в освітньому процесі, а не тільки фізична присутність на занятті. 4. Виявлення й усунення бар’єрів (фізичних, інформаційних, негативного/упередженого ставлення). У ході засідання педагоги поглибили свої знання щодо теоретичних засад інклюзивного навчання, з'ясували що таке безбар’єрне середовище, універсальний дизайн і розумне пристосування, визначили умови та проаналізували можливості закладу щодо забезпечення інклюзивної освіти, з’ясували «сильні» та «слабкі» сторони, отримали рекомендації "7 правил педагога, якщо в групі вихованець/вихованка з особливими освітніми потребами". Захід був цікавим та корисним, сприяв підвищенню професійної компетентності педагогів з питань роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та впровадження інклюзивної освіти. Традиційно, у кінці засідання педагогічною радою було прийнято рішення. Завдань багато. СТАРТУЄМО! | |
|
Всього коментарів: 0 | |