15:37 Казка як інструмент розвитку: досвід для педагогів | |
![]() Протягом заходу вони виконували терапевтичні вправи, кожна з яких мала глибокий педагогічний сенс: • за допомогою малюнків та уяви переосмислювали негативних персонажів, перетворюючи їх на добрих і веселих; • оживили історію про зайчика-боягуза, створюючи звуковий супровід; • вгадували назви казок за перевернутими версіями, де історії «ставали з ніг на голову»; • створювали зовсім нові історії, поєднуючи героїв з різних творів, народжуючи імпровізовані казкові вистави з несподіваними поворотами сюжету. Кульмінацією стала вправа «Казкова пригода чарівної Ляпки», створена за методом кляксографії, — яскравий приклад поєднання мистецтва, уяви та особистісної терапії. Під час заходу учасники отримали нові практичні інструменти для роботи з вихованцями та збагатили свій професійний досвід. Дякуємо всім, хто був з нами — за щирість, відкритість і казку, яку ви створили разом! І пам’ятаймо: іноді найсильніша педагогічна методика — це звичайна історія, розказана з любов’ю. | |
|
Всього коментарів: 0 | |