Меню
Реєстрація / Вхід

15:37
Казка як інструмент розвитку: досвід для педагогів
15 квітня 2025 року Палац творчості наповнився особливою атмосферою — теплотою дитинства, силою фантазії і магією улюблених казок. Педагогічний консалтинг «Використання казки як інструменту розвитку особистості дитини та її творчих здібностей» став справжньою мандрівкою у світ творчості, почуттів і натхнення. Педагоги активно працювали з казкою, відкриваючи її нові можливості для роботи з емоціями дітей, подолання страхів, розвитку мовлення, формування уяви та самооцінки. 
Протягом заходу вони виконували терапевтичні вправи, кожна з яких мала глибокий педагогічний сенс:
•    за допомогою малюнків та уяви переосмислювали негативних персонажів, перетворюючи їх на добрих і веселих; 
•    оживили історію про зайчика-боягуза, створюючи звуковий супровід; 
•    вгадували назви казок за перевернутими версіями, де історії «ставали з ніг на голову»; 
•    створювали зовсім нові історії, поєднуючи героїв з різних творів, народжуючи імпровізовані казкові вистави з несподіваними поворотами сюжету.
Кульмінацією стала вправа «Казкова пригода чарівної Ляпки», створена за методом кляксографії, — яскравий приклад поєднання мистецтва, уяви та особистісної терапії. 
Під час заходу учасники отримали нові практичні інструменти для роботи з вихованцями та збагатили свій професійний досвід.
Дякуємо всім, хто був з нами — за щирість, відкритість і казку, яку ви створили разом!
І пам’ятаймо: іноді найсильніша педагогічна методика — це звичайна історія, розказана з любов’ю.
Категорія: Методична робота | Переглядів: 17 | Додав: dvorec | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]