Меню
Реєстрація / Вхід

16:59
Педагогічний всеобуч
В аспекті вибору інформаційних ресурсів, якими керівник творчого об’єднання може послуговуватися в організації освітнього процесу, важливим є повсякчасне застосування критичного підходу. Розвиток уміння «фільтрувати» джерела інформації є одним із базових завдань, що стоять перед сучасним педагогом. Формування інформаційної компетентності передбачає розвиток універсальних навичок мислення: аналізу, спостереження, логічного міркування, уміння робити висновки.
Медіакомпетентність як результат медіаграмотності сучасного педагога – важливий крок у забезпеченні результативності та ефективності освітнього процесу. Сьогодні медіаграмотність – це питання безпеки, особливо актуальної під час війни. Тому метою практичного заняття, яке відбулося 29 листопада 2022 р., стало формування у педагогів медіаграмотності, розвиток критичного мислення, набуття досвіду аналізу, оцінювання та перевірки фактів.
Керівник дитячої телестудії «Юніон-ТV» Дарина Дубинка розповіла про виклики і трансформації медіапростору в умовах воєнного часу, розкрила багато питань, серед яких: споживання інформації/медіа під час війни; емоції під час війни: як на нас впливають новини; правила інформаційної гігієни під час війни.
Педагоги змогли потренувати навички медіаграмотності, визначити ризики інформаційного простору під час війни та переконатися, що уміння критично сприймати інформацію в сучасному світі – це одна із нових медіаосвітніх компетентностей, які сьогодні необхідні кожній людині, а особливо педагогу.
Категорія: ПТДтаЮ | Переглядів: 130 | Додав: dvorec | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]