09:00 Презентаційний меседж у просторі педагогічного досвіду | |
![]() Як відомо, активність у навчанні не належить до вроджених якостей особистості. Вона формується в процесі пізнавальної діяльності й характеризується прагненням до пізнання, розумовим напруженням і проявом морально-вольових якостей тих, кого навчають. При цьому успіхи можуть бути не в усіх видах діяльності. Саме на цю особливість людських можливостей і розраховує керівник школи організаторів дозвілля"Забава" Горєлова Ю.В., застосовуючи технологію портфоліо. У своєму виступі "Портфоліо як засіб самоорганізації та саморозвитку особистості" педагог поділилася, як спільними зусиллями з батьками, вихованцями було закладено механізм самореалізації особистості. Вочевидь - це індивідуальний шлях до успіху: кроки, моменти подолання труднощів і свідоцтва перемог. Створення"Портфоліо" допомагає пізнати дитину, її духовний світ, спрямувати її енергію на вищий злет творчої активності. І вже іншими очима дивишся на вихованців і розумієш, що кожен з них - особистість, по-своєму талановита і незвичайна. Для батьків портфоліо дитини - це моменти співпереживання, співпричетності, моменти"включення" батьків у роботу своєї дитини, це діяльність, яка зближує та об'єднує. У той же час, портфоліо - це матеріал для аналізу успіхів і недоліків процесу виховання дитини самими батьками, шанс вчасно вжити необхідних заходів, що сприяють особистісному розвитку конкретної дитини. | |
|
Всього коментарів: 0 | |